Iata ca revin la pagina mea principala si, incerc sa duc mai departe scrierile mele, cu ginduri personale…
De mai multi ani, am urmarit cu mare atentie ceea ce mi se intimpla. Sunt schimbari semnificative. De fapt, daca ma gindesc bine, la mine, totul a inceput cam prin anii 93-94. Intimplarea a facut sa doresc sa distribui caiete alternative la scolile din oras.Era multa munca, dar speram intr-un cistig suplimentar, pe linga catedra de limba engleza, ( care, la mine era aproape tot timpul peste orele care intra intr-o catedra,18ore/saptamina) si orele particulare…Nu imi ajungeau banii cistigati sa-mi intretin familia, in Romania acelor ani…Un job in plus, era ceva…Nu am cistigat grozav, nici cu editura Coresi cu care am colaborat, de aceea, contractul meu nu a durat mai mult de doi ani…Mai mult decit atit, editura s-a oferit sa-mi trimita carti, pentru mine, in locul banilor pe care ii meritam…In fine, ce voiam sa subliniez, era faptul ca, intre cartile primite, erau doua…Parca acum le vad: micute, dar groase, cu coperti galben-portocaliu, cu citeva cristale! Se numeau: Ginduri de fiecare zi, de Omraam Mikhael Aivanhov!La inceput nu i-am dat importanta, dar, cu timpul, ceva ma chema sa citesc…Si, asa, incetul cu incetul, am citit intreaga carte. Mai mult decit atit, in fiecare zi, era un alt gind…Multe lucruri le-am invatat si le-am aplicat in viata mea zilnica. Indiferent unde plecam, cartea era linga mine…Chiar si in cei trei ani petrecuti in State, in cautarea unei situatii mai bune, cartea nu a lipsit de linga mine…
In 2010, m-am reintors acasa, in Romania si, m-am gindit ca ar fii bine ca mult mai multi oameni sa stie si sa cunoasca acele invataturi. Si, toate Gindurile, le-am asternut pe acest blog, al meu si l-am distribuit, zilnic, ani la rindul…Inca mai distribui, da, ma voi opri la inceputul anului 2018!Daca in primii ani, nimeni, sau doar citiva oameni si cunostinte, au inceput sa citeasca Gindurile scrise de mine, acum, in 2017, sunt foarte multi, majoritatea de vista peste 50 de ani. Unii oameni, din orasul meu, doresc sa-mi vorbeasca despre ei si problemele lor, pe strada…Cei mai tineri, inca nu cunosc adevarurile vietii, sau, nu au timp. Sunt convinsa ca vor deveni interesati, mai ales ca simt, in interiorul lor, schimbarile prin care trec…
Sa revin acum, la date recente! In 26 iulie, a fost, pentru mine, una speciala din doua puncte de vedere. Unu, am participat la o excusrsie la Simeria, la Parcul dendrologic si la Deva, la cetate, unde am urcat cu telefericul…Din al doilea punct de vedere, aceasta zi, am simtit-o speciala, pentru ca am simtit o schimbare majora in interiorul fiintei mele…Probabil ca atmosfera feerica din Arboretum, cu soare, senin si ceata, pe de o parte, si umbrele si luminile dintre copaci, razele de soare jucause care se strecurau printre ramuri, si noi, un grup mic de oameni in virsta, totul, dar absolut totul imi dadea o stare de basm, de magie…Si, nu intimplator, m-am simtit ca apartinind unui grup mic de oameni, unei zone deosebit de frumoase, parca eram pe Pamint, in Natura,ca un TOT, dar parca eram in alta lume, pe alta planeta, in Univers…Ciudat! Pentru prima data am simtit ce inseamna cu adevarat, AICI, ACUM si SUNT!O fiinta marunta intr-un univers atit de mare! Si eram atit de fericita si multumita!

